Valt inlägg:
135 Jaså, vad är det för fel på "rövknull" nu då, bara för att jag yttrar det? Hemskt vad du moraliserar mellan raderna, men ändå Bizon! Fråga du på bara på måndag! Det förändrar inget om vad som hänt, och du kommer inte att få reda på något som inte är helt rumsrent, mer eller mindre! Om du inte insett hur det funkar. Verklig info om sanningen får man fram på andra vägar! Och jag har insideinfo, om än från drygt 1½ år tillbaka. Har med all säkerhet ej förändrats...
Sedan noterar jag, att jag fått stöd från flera håll här, utom från någon anonym Johan, som också yrade om religion, samt från någon frånn "anonyma anarkister", som inte har förstått ens att analysera utifrån sin egen ideologi! Dessa två har du vid din sida Bizon! Men ni kan ju utbyta dom där porrsidorna ni ordade om där på sidan om "kvinnor köper också sex". Öh, jag får väl spotta upp mig lite från moralträsket då... Får man vara med? Jaså inte det...:-
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?