Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Som sagt Jocke - har du inga frågor jag kan hjälpa till att framföra så kan jag inte göra så mycket åt det - jag har i alla fall erbjudit mej. I båda dina #132,133 gör du hiskeliga kullerbyttor och brer på med storsleven - månne det ligga något i det Aguirre säger :- Hur varmt har du det där du är? Hur som helst - jag ska dit på måndag - sedan kan du ta del av mina intryck och bedöma dessa efter eget huvud - sedan tycker jag du sliter onödigt mycket på de där med feminism och feminister. Tolkningen du gör av ditt bibelcitat behöver nödvändigtvis inte handla om sexualitet - könsmognaden kommer dessutom olika i olika kulturer beroende på genetik, kost och klimat - att trettonåringar i dag här upplever pubertet, och åtminstone fertil mognad även om dom sällan är mentalt mogna är inte så ovanligt. I den kultur bibeln skrevs tror jag inte en trettonårig flicka sågs som "en av mina minsta". Jag kan omöjligen förstå hur du tänker då du tycks förorda någon sorts tabu i fråga om sexuella spörsmål - och då särskilt som informationen om sexuella varianter formligen väller över alla åldrar i dag. Det du refererar till om "rövknull" har jag inte hört någon säga - var och när sa du att det yttrades sanktionerat av R-organisationerna? Har du hört det med egna öron? I filmen sex på kartan har jag inget minne av något sådant.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?