Valt inlägg:
113 Jag håller inte med dig Bizon, och min artikel tar upp tillräckligt med fakta och argument för att avföra, från min synvinkel, det som du framför i nr 113.
De RFSL, skickar ut ett budskap genom en förvirrad ungdom som inte vet vad hen hör hemma, men där 13-åringar nämns!
De skickar ut ett budskap att det handlar om sex. Också genom denne ungdom. Det är sexpropaganda, från en feministisk organisation, med hjälp av staten, till oloblig ungdom. Ansvarslöst!
När det gäller RFSU, va f-n är det för språk, och vart tog kärleken vägen? Och va f-n har en frivillig organsiation med vår allmänna skola att göra så här? Nej du Bizon, ibland är vi definitivt inte överens. Jag har skrivit den här artikeln, för att ämnet skall upp och fram, inte bara velas som vanligt i könsfascistiska Sverige!
Dessutom har jag förstahanduppgifter, det har inte du. Skulle du vilja skicka dit din 13-åring, om du har någon "bara för att kolla lite"? Vet du att psykisk ohälsa hos ungdom har fördubblat på tio år? SR En del blir offer för knark, andra för sex, sexköpslagen, feministisk, lockar indirekt ut småflickor, och småpojkar, i prostitution, har du insett det? Men så fort feminism nämns, blir allt så legitimt, än så länge, obs!. Därför kunde Göran Lindberg hålla på, han var ju feminist! Precis som RFSU/L! Jag hoppas andra villl ta tag i det här, efter min artikel!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?