Valt inlägg:
50 OK, nexa, det blev fel, beklagar. Nej jag respekterar inte att man säger att eftersom jag använt ordet "feminist" så är artikeln värdelös! Och inte heller de rena löjiga påhoppen som förekom från diverse andra! Hinner dessvärre bara skumma igenom som snabbast, blir det fel från mig så får jag väl stå för det. Återkommer förhoppningsvis ikväll.
Politiska slagord, varför inte? Det är mitt språk, i politiska sammanhang. Och statsfeminism är politik, ganska smutsig sådan. Att förhärliga och frikänna det ena könet, och smutskasta och diskriminera det andra, till nämast 100. Vad är den principiella skillnaden, jämfört med att upphöja arier och förringa judar? Och även om resultatet inte blir det samma, trots Solanas, förhärligad genom Nordiska rådets litteraturpris!, så är det illa nog!
Vi är två kön, kvinnor och män med två köns problem, delvis sammanhängande. "Feminism" är inget kön alls, det säger sig inte ens tro på existensen av kön!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?