Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ja milda makter vilka svar man kan få! De anonyma signaturerna Nexus, Johan och aquirre, ja man kan verkligen förstå anonymiteteten! Har nu tillfälligt internet, men har varken tid eller ork att läsa igenom allt dravel. Ser dock att några här fattat galoppen. Tack för det! Var uttalar jag att jag är emot sex, eller "vill bestämma vilket sex" som skall få finnas? Vissas barnsliga debattstil slår alla rekord!Märkligt man kan kalla sig demokrat, anarkist och för jämställdhet för det är väl feminismen särskilt i dess maktpolitiska form eller? Och tycka det är OK att snabbutbildade amatörer för grova skattepengar, skall pracka på våra unga känsliga tonåringar sina subjektiva värderingar om sex! Och med ett sådant språk. Så de tre signaturerna, om man skall försöka få fram någon vettig debattform här: vart tog den sköna känslan, sensualismen och kärleken vägen? Inte ens ett någorlunda sensuellt "one night stand", om jag minns rätt från den tiden, börjar väl med "kuk, fittfakta eller röven"? Är inte det sexualfientligt?! Ja rent avtändande, som grovporr ungefär. Och 13-åringar som utsätts för grupptryck och ren propaganda, för skattepengar!? Det blir ett farligt samhälle, där enskilda organisationer, under "jämställdhetsfeministisk" täckmantel skall bestämma agendan, och vi som är för båda könen, eller för humanism, skall smutskastas utanför ämnet. Beklämmande! Bort med tassarna från våra barn, RFSU och RFSL! Omm inte souurze skickar det här till våra ministrar, Häggludn och björk

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?