Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Här spirar humor och skrivande om varannat: Vad kan vara bättre! Nu vill jag återkoppla till skrivandet en stund. Först i alla inlägg kommer ju rubriken och en ingress obligatoriska uppgifter här i forumet - och kanske skulle vi kunna göra en lista med häftiga rubriksättningar. Just rubriken "Skrivandets konst eller konsten att skriva" sätter jag gärna på en sådan lista. En annan rubrik från Sourze är "Foliehattar spekulerar över elfte september", denna sistnämna får stå överst på min lista, rubriken är helt enkelt genialiskt formulerad tycker jag. Vilken rubrik skulle ni sätta på en lista? När vi samlat ihop ett antal rubriker, kan säkert Nexa skriva en text om det hela - och så röstar vi fram en "tio i topplista"?? Tack Nexa för kommentaren på min dikt om Sparven..., har låtit mig inspireras av H C Andersen, därav detta naturfenomen och en strimma av sorlighet. Skrivlust vill helt enkelt prova skriva i olika stilar ibland.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?