Valt inlägg:
Kalle: När det gäller den moderna psykiatrin så är jag övertygad om att de som skapat den inte haft människors bästa i åtanke, snarare tvärtom, sen om man ska använda ordet satanister, sadister, emotionellt störda människor eller någon annan benämning, det är upp till var och en. Jag är övertygad om att medicinen och psykiatrin är av ondo, då den i sitt angripande av olika sjukdomar, ofta också angriper och skadar kroppen. Cellgifter t.ex. dödar även vanliga celler, kerurgiska ingrepp kan skada kroppens chakran, psykofarmaka gör människor överviktiga och försämrar den kognitiva funktionen o.s.v. Ett perfekt samhälle är ett samhälle i vilket alla levande varelser till fullo tillåts uttrycka sig själva och sitt innersta väsen på alla livets plan, och ett sådant samhälle är perfekt på den grunden att det är levande, på individnivå sävl som i helheten. Att leva är att lyssna till och uttrycka sin själ/sitt hjärta, för genom detta kan själsenergin strömma genom kroppen och den omgivning vari den bor, och göra dem levande. Vad gäller den genetiska manipulationen av människan så förlitar jag mig på dels olika skapelsemyter, dels Dolores Cannons böcker som källa. Jag tror att den skett 1 på konstgjord väg av goda utomjordingar i syfte att tillföra oss nytt DNA och påskynda vår evolution, samt 2 på naturlig väg av illasinnade utomjordingar, i syfte att skapa en hybridras Illuminati eller hybrid bloodlines, samt 3 av samma varelser på konstgjord väg i syfte att "stänga av" människans mediala förmåga. Utöver detta har människan 4 tillförts utomjordiskt DNA på naturlig väg av kraschlandade utomjordiska varelser.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?