Valt inlägg:
Efter att ha läst din andra artikel om utomjordningarna, och deras förutsägelse av jordbävningen i Chile, så blir jag upprörd! Leif har sagt att det är USA som startar jordbävningarna - vem skall jag tro på? Dessutom har Leif sagt att utomjordingarna ligger i krig med den amerikanska militären, så varför skulle USA berätta för utomjordingarna att de skulle sätta igång en jordbävning till? En annan VIKTIG sak, du skriver att du är ett universalgeni! Inför detta blir jag verkligen UPPRÖRD. Leif har sagt att han är så smart att han nästan är en gud, och så kommer du här med andra teorier om hemsk musik och kalla dig universalgeni. dessutom: om du lyssnar på lady gaga, exempelvis hennes poker face, så kan du höra, om du spolar tillbaka mellan 1,30 och 2,11 med fyra gånger hastigheten, en man säga på Swahili "Leif är smartare än Lennie". Förklara det den som kan! Nä knasbollar, nu har jag haft mitt roliga för idag - dags o fortsätta jobbet. Ni är underbara, glöm aldrig det!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?