Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Inger:ja det var ju lite skillnad på tid o plats.Pappa satt inne regelbundet från slutet av 50 talet på slutna anstalter o sonen satt på en öppen anstalt för vapenvägrare o rattfyllon o sådana personer så de tangerade aldrig varandra.Sonens var jag stolt över vilket jag inte kan säga om pappa.De flesta i sexbranchen på min tid var vanliga gifta kvinnor o mammor o hade absolut inga hallikar.Utöver de s.k hyreshallikar som ställde upp med lokaler till ockerpris. Men bildade man bolag o hade kontakter behövde man dem inte.Den enda strippklubb i Stockholm jag känner till i dag är den kollektiva som ägas av några skärpta flickor tillsamnnas sedan snart 10 år.Även de har en förening för sexarbetare som har kontakt med Den röda tråden i Amsterdam o Hydra i Berlin o några föreningar till i Australien o i Thailand.Jag är för sjuk numera för att vara aktiv o åka på möten men jag försöker följa med vad som händer som passiv medlem i föreningen liksom jag är i föreningen Rosea,den med Rhosina Sambo.Med åren avtar engagemangen dessvärre.Jag engagerar mig i Stulen barndom o andra liknande föreningar därför att de angår mig in i själen.Och åldringsvården:min käre är 87 nu o multihandikappad o ALDRIG ska han ges 3 blöjor om dagen o kaffe utan bulle av samhället:Vi får vårda varandra.O stort mera orkar jag inte.Men efter ögonoperationen har jag återtagit min vana att läsa om nätterna.Vilken livskvalite!!!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?