Valt inlägg:
Nexa - ja jag kan bara instämma i att bristen på logik, rim och reson är påfallande i båda dessa motiveringar för fällande och friande. Jag har inte hört någon man uttrycka sej ha blivit sexuellt attraherad av Boxerrobban - tror inte ens att någon bög skulle bli det då det så klart framgår att det inte annat är än ett skämt. Återstår då den kvinliga reaktionen - kan en kvinna känna sej pilskt påverkad av sexobjektet Boxerrobban? Knappast och vi män har väl för länge sedan kommit över upphetsningen pga reklamens slimmade förförerskor med förstorade tuttar och botoxade putmunnar - nej det fordras nog mer än så för att vi ska bli till oss - och de där med sexobjekt - kolla in brudarnas vardagskläder - är det byxor som gäller så går tyget ända upp i alla springor, blusar o.d. lämnar körtlarna på damernas framsida otäckt bara, och är det kjol så slutar den i jämnhöjd med snippan, men inte heller detta är mycket att hetsa upp sej över, det är i alla fall min mening - och vad jag vet så väljer damerna det mesta av sin garderob själva, och tycker troligen om att visa vad dom har - annars skulle dom väl inte göra det, eller? Alltså man skulle ju önska att folk slutade att racka ner på andra och klädde sej eller avstod efter eget skön.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?