Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Aguirre - Jag är den förste att respektera din personliga hållning i den och många andra frågor - men se dej om i världen - där finns miljontals flickor och pojkar med som inte har haft lika stora dubier som du mot att förtjäna en slant på sina naturatillgångar. Många flickor sitter inte ens i "ekonomisk och social skit" dom vill bara ha dyrare kläder än vad deras föräldrar har råd att ge dom - eller som min lilla horbekant - ett gäng hästar och segelbåt. Din inställning är säkert inte nån gammaldags moralism, mer än att den nog är lika gammal som människan - vissa passar det andra inte. Däremot tycker jag att en liten jämförelse kan vara på sin plats mellan att sälja rumpan och att råna en bank som du hellre säger dej välja om så erfordrades. Konsekvensen om du säljer stjärten blir att du får en slant och köparen blir om du gör ett bra jobb tillfredsställd. Ger du dej på bankrån kan du kanske få en slant men samtidigt ger du kassörskor och dej själv nervösa besvär för lång tid framöver - risken är också att du kommer göra dej skyldig till andra personskador om du skulle behöva skjuta dej fri - kanske dråp? Nja med tanke på eventuella följder så tror jag nog att jag för min egen del skulle släppa till rumpan eller bli väldigt bra på att tillfredsställa damer som mitt i karriären inte tycker sej ha tid vanligt KK-förhållande, det tar ju trots allt mer tid i anspråk. Av samma skäl söker många män sej till horor - som levererar det dom betalar för så är det klart - inget kiv, inga klagomål på disk och damsugning. --- Förresten de där med vad gud förbjuder,,, jag tror inte att man så odelat kan tro att gud förbjudit någon ting i den vägen - i så fall skulle vi väl inte skapats så som vi skapats - allt tyder på att könens funktioner snarare är väl så lämpade i utbytessammanhang - gåvor, trygghet, gods och gullg och anseende i samhällets sociala hierarki samt då pengar som ju är den mest avskalade formen av horeri - nej jag tycker att det är på tiden att verdera saker och ting för vad dom är. --- Men ärligare och att föredra enligt mej är att kåthet och lust kan bejakas ömsesidigt bara för att det är skönt utan annat tjafs än det.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?