Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nexa 44 - Jag skulle vilja ändra på betydelsen av begreppet prostitution i första hand. Jag skulle vilja se betydelsen - något någon gör utan vilja mer än för att få pengar. Ordet "bög" var ju förr ett skällsord, men manligt homosexuella gjorde ordet trots dess dåliga klang till sin egenbenämning. Lesbiska har gjort samma sak med "flata", "butch" osv som då betecknar deras speciella homosexuella preferenser. "Torsk" kommer tror jag från begreppet "torska" - åka dit, bli fasttagen av polis, fastna på kroken osv. "Hookers" en engelsk variant på begreppet "hora" stämmer ju rätt väl med "torsk" - Annars har ju begrepp som "horbock" varit gångbart i nedsättande syfte om män som köper sex av horor och är ett betydligt mer negativt begrepp än fruntimmerskarl som ju är en karl som får flickor att sära på låren utan att betala, och alltså är värd en viss beundran samtidigt som alla undrar vad knepet är :- Och visst kan man undra hur tjejer resonerar som lägger upp sej i parti och minut för riktiga sluskar som misshandlar och missbrukar allt flickorna har, medan chysta lugna fina och ansvarstagande män får gå ensamma och sukta - det är ju ganska konstigt. Inte minst därför tror jag horor behövs och även flickor som inte har utseendet för sej får gå utan - och dom kan väl också behöva lite ömhet vilket blivit vanligare att dom betalar för numera - och om man ska ta fasta på vad Sunny berättar så finns även den kvaliteten ibland i sexhandeln - inte så konstigt egentligen då vi ju alla är människor med känslor, antpatier likväl som sympatier. --- Hur många flickor som har blivit till sej i till ex. sin körskollärare och gjort en och annan lektion på någon skogsväg eller avsides parkeringsplats kan man ju undra över - och hur många pojkar som i hemlighet fått utöka sina sexuella färdighet med kompisens "good looking" morsa lika så - i båda fallen inte så få skulle jag tro - och i viss mån vise versa, då vi ju i första hand är sexuella varelser som styrs av hormoner och känslor och är begåvade med den i särklass starkaste mänskliga driften "trotset" som i paritet med sex garanterar människans fortlevnad och att vi inte ska fastna i gamla hjulspår.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?