Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nexa: Nej visst hade jag övertaget.Det är ju jag som bestämmer vilka som släpps in på min strippklubb,vilka som får köpa privat posering o eventuellt betala för sex.Dansar jag någon annan stans är det bara för mig själv jag kan bestämma: vad kollegerna gör för val har jag inte med att göra. Men visst är sex skönt! 2 av mina 4 livskamrater har jag mött på jobbet o haft sex med där första gången.Mitt andra bröllop hölls faktsikt på en känd bordell i gamla Stan!ja han finns kvar efter 35 år Om man blir bjuden på en dyr middag,får en vigselring eller kontanter spelar nog ingen roll för om det finns gnista eller ej? Men en dyr middag kan inte ge mig en bättre framtid.Visst försökte de köpa "hela mig" så att säga genom att försöka ge väldigt dyra gåvor en butik ,en fin lägenhet,ett giftemål b.l annat men jag införde snabbt en regel:En bok,en flaska vin eller blommor för en helkväll.Utöver taxan.På klubben ingenting.Jag är noga med min intrigitet:De fick alla betala samma pris för den tjänst de köpt.På den tiden samarbetade åldringsvården o färdtjänst så de mycket gamla eller mycket sjuka ringde sköterskerna om o berättade ifall det var något dolt problem med t.ex hjärtat.Att kela o krama o pussa de här totalt ensamma människorna var nog det som gav mig mest kanske för att ingen kramde mig då jag var barn förrän jag blev 17 år o jag fick kompensation nu? utom rent sexuellt då de uthålliga unga killarna ofta var bra på den biten efter lite övning.En kund var 96 år:han berättade om när han följde mäster Palm runt i riket för att prata om arbetarnas rättigheter.En annan kund som jag fick behålla i 10 år trots hans höga ålder berättade bland annat om storstrejken 1909 då han varit men inne på borggården.Han visste således exakt vad där sagts.Flera skrev ner sina minnen åt mig:en skatt jag vårdar ömt.Visst kändes det sorgligt när en kund gick bort efter flera års regelbundna träffar men jag tänkte alltid på att jag gett dem så mycket kärlek,ömhet o omsorg jag kunnat. Deras brev ska jag spara så länge jag lever:sedan kan det nog kvitta? De unga sörjde jag aldrig:de vandrade vidare o några slutade komma till mig mig när de fick flickvän eller gifte sig.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?