Valt inlägg:
A 34: Nej det är få av kunderna som väntar sig evig kärlek: Men många får o ger en värme o en vänskap som med mina gamla kunder räckte livet ut. Jga kund eju inte sluta träffa de som var 80 när jag slutade:var skulle de hitta någon ny som kände dem så väl o visste om deras förluster? De behövde inte bara stripp utan mera kramar,kyssar o samtal.Eler var raggar en man som är 82 o varit gift med samma kvinna i 60 år när hon dör? O aldrig varit med någon annan i hela sitt liv? Vi fick i alla fall över 4 fina år tilsammans en kväll i veckan.
Byta religion,politik eller ingå äktenskap för pengar är för mig så oetsikt att så mycket pengar finns det inte.Att ge massage,krams o visa sin nakna kropp inkräktar aldrig på din intrigitet.Herre Gud:jag badar naken varje dag i min trädgård sedan hela livet.Yllemössa vintertid.Stör sig någon på det är det deras problem:man måste faktiskt öppna en av grindrana för att se hela poolen.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?