Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Aguirre: De jag arbetat med har haft mål med sina liv men liksom jag inte haft möjligheter att ta sig till t.ex studier själva. Av de jag ännu känner är några f.d horor egna företagare,en är psykolog,några har doktorerat,en är läkare,3 är författare. Det finns ingen tragik i att även en barnhemsunge eller misbrukarbarn kan förverkliga sina drömmar med några års hårt arbete i sexbranchen.Att städa eller jobba på fabrik ger inte de ekonomomiska möjligheterna. En exhora i Amsterdam som jag kännt sedan ungdommen skrev först en bok när hon slutade:The happy Hooker.I dag driver hon flera "Bed and Breakfast" i Amsterdam men bor vid Rivieran.Gail Petersen i USA är i dag en repekterad proffessor i sitt ämne. Du gör som många andra:blandar in missbrukare o utslagna i debatten.De är givetvis tragedier vilka yrken de än har har haft Jag kände en del journalister på 70 talet o jag tror ingen av dem lever i dag:de söp ihjäl sig.Min plastson tog heroin som ledde till självmord.DET är tragedier o det finns missbrukare även bland sexarbetarna fast de ofta måste sälja sig på gatan för mat o logi.Det är emot dem o deras kunder den nya lagen slår hårdast.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?