Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Leif 20 Ja man får gå tillbaka till 70 talet o den modiga journalisten Jörgen Eriksson som lät prostituerade skriva på kultursida i DN.Min nära vän Christina P skrev en del där.Makten o mörkläggningen minns jag väl då jag givetvis visste vem Doris Hopp var.Jonas Frykmans Horan I Bondesamhället är en doktorsavhandling jag själv recenserat i pressen liksom Tomas Söderbloms avhandling Horan o batongen.Petra Östergrens böcker är mycket avslöjande och även en färsk doktorsavhandling 2008 av Susanne Dodillet Är sex ett arbete? har jag skrivit en del om.Roshina Sambos försök att sätta fast sin hallick o våldtäktsman i Göteborg har jag följt innifrån:han var ju polis o gick fri.Vilket skrevs om ända nere i Thailand o i Australien.Men väldigt lite här hemma.Isabella Lund är en vän till mig o som vi äldre varnade henne för att gå ut som hon gjorde på sin blogg!Hon kunde bara inte tro att det som sedan hände henne kunde hända i Sverige i dag.Svenska horor har sällan hallikar utan driver sin verksamhet hemma utom sedan den nya sexköpslagen kom:nu behövs en mellanhand.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?