Rapportera inlägg

Valt inlägg:

De miljoner som jag blivit tvingad att betala staten kommer jag varken se röken av eller få valuta för någonsin,någon sjukhusvistelse lär det väl bli. Men vid längre sjukskrivning lär jag bli utförsäkrad oavsett om jag betalat för att ha rätt till denna försäkring. Alla högt uppsatta politiker mm som väldigt lite gör för folket men prioriterar sina egna fickor lär det inte vara några problem att få försäkringspengar. Men vi vanliga utnyttjar vi i den mån att vi är mindre värda än de högt uppsatta. Klass skillnaden är självklar nu vi vanliga betalar för att den övre klassen ska ha det bra. Alla 100 tal skatter är de verkligen nödvändiga. Innan vi börjar använda våra surt intjänade pengar så har vi blivit beskattade säkert 5 gånger om.... http://hemmingsson.files.wordpress.com/2007/02/skatt.jpg Dessutom måste många människor här låna för att klara skattetrycket och hur fel är inte det. Är det inte meningen att skatterna ska gynna oss vanliga medborgare. utan skatter skulle alla människor i sverige ha 4 gånger så mycket pengar direkt. För mig skulle det stärka min ekonomi och landets ekonomi skulle skjuta i höjden. 70-75 skatt betalar varje person till systemet som inte gynnar dem själva.. Det gynnar enbart dem som ska se till att vi har det bra... Men hur bra har vi det med tanke på allt som ska ingå rätten för att betala dessa hutlösa summor. sjukvård ,skolgång, äldrevård, tandläkare.... Vad ni än gör så måste ni betala för det även fast ni redan gjort det......

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?