Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nexa forts - Beträffande Assange får du ju tycka vad du vill - frågan är om vi någonsin får reda på sanningen - han kanske tar livet av sej i sin cell som många andra sägs göra trots "bevakning". Att jag tyckte det fungerade bra som exempel var därför att det som läkt ut visade upp bilden av en tjej som rent av "stalkat" karlen och gladeligen hoppat i säng med honom, men då det visat sej att hennes väninna hade lyckats med samma förmåner härsknat till och velat hämnas - om man nu inte ska blanda in några mer spektakulära konspirationsteorier. --- Sedan säger du något mycket dumt och taktlöst - vad har du för fördomar om dina medsystrar "påtända kvinnliga bekanta" - nej Nexa bilden av ung och arg falnar verkligen i stora flak - ung har du ju själv dementerat, men bitter framstår som en mer trolig åkomma. Skulle nakenhet vara liktydigt med drogmissbruk då har du missat det mesta vad jag kan förstå. Sedan förstår du inte vad det har med allt det här att göra - om jag nu välvilligt ska tolka det som en fråga så kan jag säga att det var sagt som en liten hint om att jag lever som jag lär och att det inte alls är ovanligt i mina kretsar. "hur jag kan hävda att: mängder av kvinnor låtit saker ske och spelat med i njutningens cirkus men sedan säger sej ha upplevt det skedda som övergrepp" - ja det är ju bara att läsa innantill på sajten "prata om det". Vad får dej att tro att jag odelat skulle mena "unga kvinnor" som du antar då jag skrivit "ungdomar"? - Det är dina fördomar inte mina. Någon pik till dej och din ålder som jag inte har någon aning om - har det alltså inte varit fråga om - men du får gärna utveckla dej lite ring det du säger "jag har då inte direkt sett några bevis på att du visar en massa hud pga att du vill visa att du inte har något emot bar hud" - vad tycker du att jag ska göra - byta min avatar mot en naken helfigur alltså "baby" det är ingen kontaktsajt de här :- räcker det inte med att jag i diskussionen meddelar min mening så seriöst och klart jag kan och svarar på ett godtagbart vis på eventuell kritik? - ja då tror jag nog du kommit fel - sa du feministisk dragning,,, kan tro de ja - hej och hå...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?