Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Oj då Nexa - jag har visst trampat på någon öm tå utan att ha haft den mista ambition i sådan riktning. --- Beträffande BoxerRobert har jag inte någon info om andra liknande fall, men du kanske kan länka till det som styrker dina påståenden att det finns fler dömda reklamfall i den genren. --- Kan du förklara för mej hur det kommer sej att kvinnor köper tidningar med bilder av halvnakna kvinnor som dom inte vill se? Möjligen finns det orsaker till varför kvinnor har sämre lön än män Inte mycket men dock sämre och ett sådant handlande skulle sitta riktigt illa i en bolagsstyrelse där det krävs raka besked och inget ljunglande under täcket. Män köper tidningar med bilder på nakna flickor därför att män tycker att nakna flickor är vackra att titta på - en MAN skulle aldrig köpa en tidning och späcka den med insändare om att där inte finns några bilder med nakna flickor om han inte hade anledning att förvänta sej finna sånna där. --- Du säger att det logiskt borde vara halvklädda män i kvinnotidningar - jaha,,, varför är det inte det då? Är det av samma orsak som miljontals kvinnor ställer upp och tar betalt för att bli fotograferade och filmade för reklam och porrindustrin medan deras skenheliga medsystrar står bredvit och ojar sej, samtidigt som flertalet gladerligt tittar på? Det är väl det som kallas dubbelmoral eller är det inte gångbart då det gäller folk som är födda kvinnor. Jag kan ju säga dej att jag senas här om dagen träffade en kvinna som inte alls stack under kjolen med att hon gärna tittade på både kvinnor och män och tyckte att yngre mäns vältränade bakdel var en njutning att se, men även kunde se kvinnlig skönhet som något av värde. Folk är faktiskt så olika att det är svårt att göra en produkt som passar alla. --- Sedan ondgör du dej över rosa telefoner - men snälla nån - nu är talibanfeminismen lös igen ;- Kan kvinnor inte bestämma själva? Jag har aldrig blivit påprackad en blå telefon med en miljon låtsasknappar bara för att jag är man - skulle jag vara kvinna och nått telefonbolag skulle försöka få mej att svassa runt med en telefon jag inte vill ha så skulle jag naturligtvis inte ha med det telefonbolaget att skaffa i fortsättningen - dessutom stämmer det inte - tjejer i min ålder och nedåt som jag känner har bra koll på deras tämligen avancerade telefoners funktioner. forts.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?