Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon: En stor procent av de kvinnotidningar jag bläddrat igenom hos tandläkare och frissan innehåller frågor om att de vill slippa alla dessa halvklädda kvinnor. Om det ska vara halvklädda kroppar borde det logiskt sett vara män. De svarar alla dessa kvinnor att de har gjort undersökningar att kvinnor vill se halvnakna kvinnor. Dock presenterar de aldrig någon sån undersökning. Precis som alla telefonbolag hävdar att alla kvinnor vill har rosa mobiler utan några som helst funktioner i. Är de bara rosa så är det bra. Någon undersökning om detta faktum presenteras heller aldrig. Jag är övertygad om att det ligger mycket annat bakom Asangeåtalet än det som nämns i själva åtalet. Därför tyckte jag att det inte kunde fungera som ett typfall som exempel på övergrepp och våldtäktsmål. Jag vet inte vad för påtända kvinnliga bekanta du träffar i skogen, men jag förstår inte vad det har med allt det här att göra. Om nu alla borde hålla med om att misstänkliggöras pga sin klädsel, hur kan du då hävda att: ...visar det sej att mängder av kvinnor låtit saker ske och spelat med i njutningens cirkus men sedan säger sej ha upplevt det skedda som övergrepp... Boxerrobert är bara den senaste i raden. Under åren har massor av bilder på lättklädda män blivit dömda medan långt fler annonser på kvinnor godkänts utan problem. Hm.. är dina meningar om ungdomar du menar unga kvinnor antar jag som visar hud och äldre som ondgör sig pga av att de saknar sin ungdom en pik till mig? Jag antar att jag är klart yngre än du och jag har då inte direkt sett några bevis på att du visar en massa hud pga att du vill visa att du inte har något emot bar hud....

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?