Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Du har vunnit Leif-Arne. Jag orkar inte mer. Du väljer att lägga ner precis lika mycket tid på små saker som på stora. Du lägger ner tid på att "bevisa" saker som inte behöver bevisas. Grattis! Alla gör inte det. Så bedöm inte alla efter din egen måttstock. Jag hade kunnat lägga ner en lång tid på mitt enradiga inlägg, men valde att inte göra det. Termen tes t t ex används av de flesta när man gör vetenskapliga uppsatser och de flesta lägger ner mer tid på det än på enradiga inlägg i ett debattforum. Du kallar även enradiga inlägg teser och lägger följaktligen ner lika mycket tid på dem. Har du tänkt på att anledningen till att du sällan blir ifrågasatt kanske beror på att folk inte orkar med dig? De som redan känner dig går nog inte i fällan och försöker argumentera med dig. Jag har idag lärt mig läxan och gör aldrig om det. Inte av den anledningen som du tror utan därför att jag vet att det slutar med att du blir rent oförskämd. Jag har inte alls brytt mig om att ditt foto var behandlat, men du anklagade mig för att skämmas för mina inlägg eftersom jag använde Nexa. Du har nog inte varit med om, som jag har, att folk använt sig av ditt namn för att ta reda på var du bor och sen utnyttjat den kunskapen.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?