Valt inlägg:
Leif-Arne: Nu leker du lite för mycket i den där debattlådan;. Jag gillar att få motstånd när jag debatterar, men det är när de inte när inläggen är absurda.
Ex:
Påstående: Det var värst vad många som har strumpbyxor istället för tights nuförtiden. Absurt svar: Ok, det tror jag inte, jag behöver bildbevis, många sådana. Vanligt svar: Oj, det har inte jag märkt.
Påstående: Vad soligt det är idag. Absurt svar: Är det soligare idag än igår? Menar du temperaturmässigt eller soltimmar. Har soltimmarna ökat sen förra veckan? Vanligt svar: Det var soligt här idag också.
Jag hävdade att jag hade uppfattningen att myndigheter och politiker hade lättare att komma undan när de gör felaktigheter. Denna utsaga ansåg inte jag var speciellt kontroversiell eftersom vi ser exempel på det dagligen. Om du inte har den uppfattningen får det stå för dig, men jag förväntar mig att du ger mig bevis på flera rättsfall som bevisar motsatsen.
Jag gillar som sagt att få mothugg, men absurda sådana. Om man nu inte menar absurdisiteter av den typen som Aguirre levererar;. De älskar jag.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?