Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Leif-Arne: Eller så inser man att man själv har grävt i debattlådan, tex kräva-bevis-grejen och sen inte är beredd på att mottagaren ska bli irriterad. Jag hade att välja på att bli arg eller skämta bort det och valde det senare. Jag har blivit väldigt bra behandlad här på Sourze även av de som inte håller med mig. Men det finns naturligtvis undantag... Jag ska välja en kompromiss och tala i klarspråk. Jag kunde ha tagit fram en länk om Ulrika Messing om du hade velat, men varken du eller jag är så rättsligt bevandrade att vi har tillgång till alla rättsliga dokument som det skulle innebära att framlägga fullständiga bevis. Nästa gång ska jag skriva saker av den typen: "Detta är den uppfattningen jag fått när jag läser tidningarna." Brukar du förresten samla artiklar som bevisar din uppfattning som du sen automatiskt kan plocka fram när någon ber dig om det? Kommer du kanske att, i framtiden, framlägga fullständiga bevis på allt du kommer att skriva?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?