Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#37 Vag göller kontaktsiter så kan nog ditt antagande gälla. Då lag läste socialpsykologi i Växjö så skrev jag min exuppsats om självpresentation på kontaktsiter. Jag lade in två annonser där jag själv säkte kontakt, både med mina korrekta uppgifter hustrun var informerad men inte helt entusiastisk, och en förment kvinnlig. De som svarade på mina annonser frågade jag om de ville ställa upp på en intervju. Färvånansvärt många ville göra detta, självklart anonymt. En hel del medgav att de förskönade sig själva en del, man skrev inte gärna att man var arbetslös etc utan drog helle till med sådant som ekonomisk oberoende etc. Haken med att försköna sig själv är att förr eller sedare som begär någon syn, i dessa fall skall det mycket till att den relation som inletts får en fortsättning. För en del blev den person man beskrev i annonsen ett slags överjag, dvs den person man egentligen skulle vilja vara, det slaghs beteende tycker jag man kan se hos en del skribeter på Sourze även.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?