Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Folket skall skaffa rätt utbildning annars får de inget jobb - Placera PPM och andra fonder annars blir de utan pension - välja rätt elavtal annrs konkar de - Köpa hus eller lägenhet i rätt tid annars kan de drabbas av miljonförluster - Köpa rätt bil annars får de skattesmäll - Har de en krona på banken skall de svettas med aktier eller räntor som rasar eller rusar...Hela livet är bara ett pyramidspel ... Jag fattar inte hur mänskligheten orkar hålla på.Jag vill inte engagera mig i sånt, här det skapar en generation oroliga/giriga männsikor som bara till 100 tänker på den egna ekonomin och skiter i andra.Livet är inte bara pengar, och att somna med ont i magen varje kväll skapar inte tillväxt och tydligen skapar det ingen kultur heller.När jag var barn pratades det aldrig om räntor bland de vuxna,börsen var till för ett exklusivt sällskap, det enda man hörde om den då var i P1 som en gång i veckan läste upp några siffror tillsammans med fiskhamnsrapporten.Nu är börsen med överallt och man har speciella ekonomiprogram hela dagarna...Jag saknar fiskhamnsrapporten och folket som hann bry sig lite..

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?