Valt inlägg:
Halkade in på den här debatten och fastnade för den flera timmar och kunde sedan inte sluta förrän jag läst varje inlägg 1 - 247! Lite småbusigt anarkistiskt gav jag artikeln betyget 5, höjande betyget från 2,2 til 2,4, för att jag på något sätt ville belöna själva debatten, fast själva artikeln kanske bara var värd en godkänd 3:a. Varför jag blev så fascinerad av debatten att jag försakade den goda nattsömnen? Tja, det kändes lite grand som att andas in en fläkt av frisk luft efter att tvingats vistas allt för länge i ett litet kvavt rum i tidigare "debatter"! 247 mestadels kunniga och insiktsfulla inlägg som håller sig till ämnet nästan hela tiden utan att helt flippra ut i den vanliga pajkastningen och allt för uppenbara sidospår, såsom "statsfeminismen" som smittar ner så gott som alla andra debatter. Måste var rekord på Sourze att hålla sig till ämnet nästan hela tiden så lång tid? Och att argument mestadels bemöttes med motargument och inget annat! Skulle vi inte kunna kulturminnesmärka den här marathondebatten?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?