Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Dag #211 http://www.sourze.se/forum/thread/10747484/page22#post10750620 , frågan är om det finns något annat än kampen inom oss själva... Representerar dessa blockerade personer blockeringar inom oss själva... Kan vi förlåta oss själva... Även rädslan och blockeringen är en form av kärlek. Kan vi "ta in" den, helt fullt förstå den inte bara intellektuellt, utan i hela vår varelse... Blir det inte bara kärlek kvar? Vare sig det som här sker är en inre upplevelse för mig, att jag bara bearbetar mitt eget inre, eller om det finns en yttre verklighet, eller lite av båda, så är förlåtelse och förståelse och kärlek svaret. Att se hur vi lidit, hur vi skadats. Tror vi på reinkarnation så har vi kanske alla varit både bödlar och offer i olika Förintelser många gånger om. Men ... vi har gjort det mot oss själva! Räckte repet, om någon fortfarande vill leka bödel? Jag vill gärna hoppa av denna vansinneskarusell. Fler som är med på det?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?