Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#200 - Leif - "Det är DETTA I OCH MED ATT DET STÖDS AV ETABLISSEMANGET som är den nya faran." --- I brist på bevis kan vi köra med sentimentalitet. Om argumenten tryter - höj rösten. --- De tvådimensionella människorna kan inte fatta att ett visst fenomen kan tolkas på olika - och ibland motstridiga - sätt beroende på vilken nivå det behandlas på. De kan inte fatta att Förintelsen visserligen på ett plan kan ha ägt rum på ett sätt som i all väsentligt överensstämmer med etablerad historieskrivning OCH SAMTIDIGT på ett annat plan, kan användas i ett propagandistiskt syfte med mycket allvarliga och farliga konsekvenser för mänskligheten. --- Den som kan surfa på vågor är inte den som åstadkommer vågorna. Men den skicklige surfaren har blick för vilka vågor som kan användas till vad. --- Att sionisterna surfar på förintelsevågen är jag övertygad om. Men detta betyder på intet sätt, att jag därför tror att sionister även ligger bakom - eller ens på minsta vis är delaktiga i - Förintelsen. I den frågan har jag - med en rätt som jag ger mig själv - ännu ingen åsikt! --- De tvådimensionella människorna saknar det nödvändiga djup, som måste till för att man skall kunna se fenomen från flera håll samtidigt. För dem finns bara svart eller vitt. GunnarL, CMO, Inger Olsson m.fl. saknar mentala förutsättningar att förstå det jag här skriver. Tyvärr hör de inte till undantagen. Dessa människor kommer att förgöra Jorden med sin enögdhet om inte Livet själv ingriper med ett kollektivt uppvaknande.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?