Valt inlägg:
"Devine visions" / "devinecosmos", näe några devor står jag inte i kontakt med. Hellre Divine i så fall. Från det senare hållet hörde jag att negativa ET:s lurat i den negativa elit de byggt upp att jorden i stort sett ska gå under om några år och att enda chansen att överleva är med dessa ET:s, men att eliten och kanske även dessa ET:s är lurade, alla sina olika "different Realities" de kan färdas mellan till trots. Positiva högnivå-ET:s skapar uppenbarligen många olika "different Realities" åt de negativa och åt den negativa eliten att villa bort sig i, likt i spegelhuset på Gröna Lund... Det varken negativa ET-herrar eller jordiska tjänare den dolda s.k. elit som så ivrigt förnekas har fattat är att de bara tillåts göra så mycket sattyg som motsvarar mänsklighetens negativitet, men inte mer. Positiva ET:s har kontrollen, och låter det hela vara en skola för oss. När jag var liten "visste" jag att allt detta var en skola. Jag förstår denna faktakunskap intellektuellt och känslomässigt nu.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?