Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jan :Du har en helt riktig poäng här.Men det beror lite på vad man ska se.Mina gubbar har 2somnar på Noren som jag älskar.Gubbe 1 är dock Ibsen-fan som jag.Gubbe 2 gillar musicals o komedier.Han var med nyss o såg Jerry William på Tyrol.Men när Tom Jones var där fick jag ta med dottern:Gubbe 1 följde snällt med på Wienerkonserter men nu när han är för sjuk får jag gå ensam. Fast på Romeo o Julia var vi 6 kvinnor ur familjen:jag 60, dottern 40,svärdottern 35,sondöttrarna 17 o 10 samt dotterdottern ,5,o den gick hem hos oss alla.Romeo hos 10 åringen som oxå älskade Julia o 35 åringen,hans akrobatiske kompis hos 17 åringen,Loa Falkman i den gamla Tom Jones låten Help Your self hos mig o 40 åringe gillade alla.5 åringen höll på Julia o tyckte det var synd att hon måste dö.Men jag berättade sagan om Romeo O Julia innan vi gick så att hon kunde följa med.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?