Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#60 & 61 Olo, jag citerar från min artikel "I december 1974 gjorde USA ”Third World Population Reduction” till en central fråga för nationens säkerhet. 15 Upptakten till denna skrift kom från Kung George VI av England som 1944 sa att tredje världens länder är ett hot mot den globala elitens makt. Henry Kissinger som hade skrivit ihop TWPR adresserade 13 länder i tredje världen som han ansåg behövde befolkningsreduktion. Han rekommenderade att IMF och världsbanken skulle endast låna pengar till dessa länder under förutsättning att de accepterade hårda krav på populationskontroll, befolkningsreduktion och steriliseringsprogram. Kissinger förslår även i skriften att mat skall användas som ett vapen och även krigsprovokationer för att på så sätt minska befolkningen." Tydligare kan det väl knappast bli. Eliten är bara delvis orsaken till att vi är så många, då de mestadels ägnar sig åt inavel själva, men de gör ett problem av det genom att hålla världen i gisslan genom frihandelsavtal, bristande/snedfördelade resurser och manipulerade politiker. Sedan vänder de detta mot oss med hjälp av av den påstådda kampen mot miljöförstöringen som de själva är orsaker till genom sitt handlande. Det är väl klart att du inte kommer att se detta på nyheterna ikväll men så naiv hoppas jag inte att du är. Titta på vilka som äger media idag och dra dina egna slutsatser.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?