Valt inlägg:
Ja det är klart att du varit på mången busstur i uländer...tyvärr så spelar det ju inge roll vad man upplever om man inte kan tolka och hantera vad man ser intellektuellt.Det finns ingen automatik i det, man blir inte vulkanforskare för att man stirrat ned i ett dussin vulkaner.
Vad jag gjorde innan du hoppade in och snart ut ur diskussionen, var att anknyta till den viktiga synpunkten som framfördes,att det är hyggliga förhållanden som får folk att föröka sig mindre...som i Sverige. Att man påtalar det tolkar du som nationalism tydligen..vilket återigen röjer dina begränsningar.Men har Jocke det trångt om röven på bussturen så är världen överbefolkad...det är spetsforskning det :- För övrigt behöver du inte säga mer...du har sagt allt om din oförmåga redan //Referens: Jocke "ge mig namn och adress så skall jag besöka dig, jag är inte feg" :-//...såna ljushuvuden har ingen förmåga att utvecklas alls.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?