Valt inlägg:
Klart att vi har ansvar för framtiden men du vill att vi sitter kvar i bussen som rusar mot ravinens brant och vill kasta ut passagerare för att på det sättet lätta massan så att bussen stannar i tid. Jag vill byta ut bussen helt och skapa något som inte kan krascha. Och du kallar mig ansvarslös.... http://www.youtube.com/watch?vXxe7tlr-2I4 Här har du tex ett alternativ på hur vi skulle kunna förändra och förbättra vår värld och skapa förutsättningar för oss alla. Då sulle vi inte öka befolkningen i den takt som vi har gjort. Återigen, vi har skapat problemen själva och kan inte lösa dom med våra gamla och inövade lösningar. Jag föreslår att du lyfter på hatten så lite nytt blod strömmar till och börjar vidga dina horizonter så jag slipper stå där senare och tala om för dig "vad var det jag sa". Dina synsätt är förlegade, föråldrade och kommer inte att lösa något, tyvärr. Här krävs helt nya metoder och lösningar.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?