Valt inlägg:
54 Du har väldigt fel här, vi har ansvar för framtiden, vilket missats mycket tidigare. Jag är förvånad att du inte ser sambanden! Har du hört uttrycket att vi har lånat planeten av våra barn? Sedan vet du inget om hur jag är i Marocko. Jag har varit i många U-länder, och det har gett mig insikt. Man kan resonera om hur vi skall resa och hur mycket. Än så länge gör jag det, och turismen är viktig för Marocko. En miljard svälter, det är sant, och att det nog finns mat för dem. Men frågan är inte enkel heller, och det handlar inte bara om mat. De måst få hjälp till att utveckla sitt jordbruk, miljövänligt. Men på sina håll har de bloivit för många på samma plats. Det kan bli torka, på grund av klimatförändring där du heller inte visar omdöme, utan kör ditt eget vetenskapsscenario eller vad det är. Katastrofer inträffar som bekant, och vi kan inte ha färdiglastade flygplan eller lastbilar överallt!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?