Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#40 nu är du ute och cyklar Jocke. Det är väl klart att man skall uppmuntra folk att själva ta reda på information. Det är ju ett ganska påtagligt faktum att vi idag blir matad med info som är filtrerad för att passa elitens agenda. Man använder idag media och andra kanaler, inte till att opartiskt förmedla sanningar utan för att föra ut budskap som man vll ha förmedlat. Media har blivit reklam och marknadsföring. Och så menar du att man inte ska uppmuntra folk att söka information bortom detta? Jag baserar mina åsikter på information som jag antingen läser mig till i böcker, tidningar, på nätet eller via dokumentärer och filmer men även på sådant jag hör från andra. Och precis som Lordchaos säger så känner man på sig vad som är förenligt med ens egna paradigmer och känslor. Så visst skulle jag kunna presentera varifrån jag får alla mina ideér men du skulle ändå inte läsa det jag läst och se på det jag sett. Mao, bortkastad tid. Den som vill söka - skall finna.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?