Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Aguirre, Dag, frågan kvarstår, men den har åtminstone fått Aguirres att tydliggöra en kommande "förbättring" då utopin SKALL genomföras. Hoppas det går undan, så slipper svenska folket bli ännu mer förvirrat vid nästa vals utgång när siffrorna presenteras. Jag utgår då ifrån att landet får ett parti vid rodret. Dag i mina privata anteckningar har jag benämnt dig som en "purpurumhistor". Denna titelatur hör de unika moderna till. Du lever i fel tidsera, om din tid på jorden varit någon gång under mesolitikum, hade du varit en gladare kille. Du hade sluppit att dagligen våndas med det monetära systemet. I relationerna mellan människa/människa och människa djur fanns förtroende och alla grupperingar levde på lika villkor. Det fanns säkert idioter på den tiden också, men jag kan tänka mig att då fanns ingen som talte omét. //Allt som en samlare hade som privat egendom hade fått plats i hatthyllan på ett flygplan om så vore.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?