Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Om folk inte känner igen sig i min beskrivning av läget så tappar jag helt min tro för Sverige. Är det ingen som kan sin historia? Är det ingen som har hört av sina hårt arbetande föräldrar som i dag sitter med en pension som inte är värd namnet ens efter det att juppies har spelat bort pensionsfonderna. Arbetar rörelsen har byggt upp Sveriges välfärd vilken Moderaterna alltid har varit emot. nu har M chansen att rasera trygghetsförsäkringen eftersom de inte har velat haft den från början en gång. Titta på vad M har ställt sig emot allt sedan 1870. Nu sitter dom i regerings position så nu kan dom rasera allt som arbetarrörelsen har byggt upp. Dagens nyhet är att även facket, det allra heligaste i arbetarrörelsen är köpta av arbetsgivarna vilka representerar M och de borgliga partierna. Ja jag vet att dessa högervindar har stormat länge i Sverige men detta är just vad m har velat och de har åstadkommit det med sina tankesmedjor, lobbying och andra typer av konsultations bolag som har smittat ned arbetarrörelsens efterträdare. Detta hade aldrig varit möjligt om vi hade haft det gamla gardet i det socialdemokratiska partiet så som Gunnar Sträng, Olof Palme, Tage Erlander mfl. Så jag står fast i vad jag har skrivit och ni får tycka vad ni vill, gator och torg gapar tomma och inte en protest någonstans. Och Sverige är förlorat till slaveriets bojor igen.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?