Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke jag kan bara säga äntligen en kommentar från dej utan länk...och dina funderingar...Visst har du rätt i att jag är ny här på sourze, och min upptäckarglädje är stor, så mycket att läsa och så ofantlit många bra artiklar, Sedan på det diskussionerna, Jag är "gammal" bloggare från tiden då bloggvärlden inte var strypt av modebloggar, media och politiker. På den tiden då "köksbords diskussionerna" flyttade ut i cybern. En tid då sådana som jag kunde få min röst hörd och vi kunde få inga namn nämnda makthavare att skallra tänder. Sourze påminner lite om det men i en modernare tappning. Nu till artikeln Jag ber om ursäkt för att jag gick utanför ämnet. Om nu dessa åtgärder som beskrivs här i artikeln på ett mycket enkelt sätt kan strypa kostnader och ge människor mer kvalitet vad är det egentligen som hindrar? Vi har idag barn vuxna som svälter och hur mycket speladr den nya fattigdomsbegreppet in som med Fredrik Reinfeldt i spetsen ändrade i EU? När synen på hur, var och vad vi ska göra besparingar på?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?