Valt inlägg:
Lordchaos #12,13 Du har kanske rätt och jag kan ha fel en gång till - jag är ju inte på plats som Cecilia Udèn och några andra journalister som beskrivit situationen under den folkliga resningen i mellanöstern både i Tunisien, Egypten och nu i Libyen. Själv har jag inte tillgång till tv, men du vet tydligen vad som konspiratoriskt förts ut där. OK, var då så vänlig och förklara lite mindre antydningsvis än i dina inlägg - vad är det du anser händer där? Hur länge menar du att Amerika planerat detta scenario? Även Frankrikes roll i dramat vore ju intressant att veta hur dom och Engelsmännen passar in i ditt pussel.Det är radion som i mitt fall står för informationen och det är utifrån uppgifterna där jag drar mina slutsatser, kvasiintellektuellare än så gör jag inga anspråk på att vara. Du kanske kan ge en liten hint om de där med hur skilja på rätt och fel också - vad sägs om att dela med dej lite av dina tumregler och andra knep, jag ser fram mot en lektion och litar på att du gör ditt bästa då jag antar att en som sitter inne med sanningen inte har någon glädje av att hålla den för sej själv.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?