Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#24,23 Anna och S.L. Mycket möjligt att det kan komma något gott ut av att puckla på varandra en stund, men direkt säkert är det inte. Anna Nym anonym vet inte om du har för avsikt att vrida om kniven ytterligare i öppna sår - eller vad du håller på med - men kanske sitter du djupare i smeten här än vad du givit uttryck för. Vad jag undrar över är din avsikt med dina kommentarer? I och för sej är din fråga inte orelevant och om du även läste kommentarerna i de tidigare artiklarna så vet du att S.L. inte fått något stöd för det sätt hon uttryckt sina idéer eller känslor - men kanske du även skulle vara lite uppmärksam på en annan ton i denna den sista artikeln därför förstår jag inte riktigt vad du vill komma med nya angrepp? ----- Och till S.L. måste jag säga att du kan ju inte räkna med att först häva ur dej en hel del tokerier som i dina tidigare artiklar och sedan tro att alla bara gullar med - Du säger citat//Jag både hatar och älskar, men kan jag inte få göra det utan att människor ger sig på mig?//sc. Så länge du inte går ut offentligt med ditt hat och din kärlek i ett debattforum så tror jag du kan göra det i fred - men nu då du låter andra vara med så tror jag inte du vinner något på att gnälla för att folk engagerar sej, och det bästa du kan göra är att svara redigt på de frågor du får...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?