Rapportera inlägg

Valt inlägg:

"gotlandstjej, så här skriver du i artikeln "Media förstör liv i jakten på lösnummer och tittarsiffror." : "Jag tänker inte skämmas för honom för jag vet att det inte bara var hans fel att det här hände. Han skulle ha behärskat sig, men han hade det inte lätt hemma." Inte behöver man ha förutfattade meningar för att läsa in en anklagelse mot svärdottern, och hennes far, i dessa rader. Längre ner i artikeln fortsätter du att ösa ur dig grova anklagelser mot offret som ju av naturliga skäl inte kan försvara sig mot dina offentliga angrepp. Anledningen till min fråga, om du fortfarande hyste denna aggression mot offret, verkar du redan ha svarat på. Du undrar i andra artiklar, hur din son ska kunna få förlåtelse? Jag måste tyvärr säga, att så som du uttrycker dina känslor och så som du skyller del av tragedin på offret, är du honom absolut inte till någon hjälp för att nå det målet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?