Valt inlägg:
Hej jag skriver till dej som mamma till en annan mamma och jag blir mer än berörd av vad du delar med dej av. Det går rakt in i mitt hjärta. Den första tanken jag får är att jag aldrig skulle sluta älska min son oavsett vad för slags grymma handlingar han gör. Jag har svårt att tänka mig att du skulle ha lärt honom något sådant utan vad som fick honom att begå detta är inget du har skapat hos honom. Hur du än vrider på det så är han din son och du är hans mamma som gör det du ska och det är att finnas kvar. Den person som sa att han/hon skulle bryta med sitt barn saknar inlevelse förmåga. Tyvärr finns det gott om sådana som dömer utan att försöka förstå din situation. Din son har gjort en vedervärdig handling som dessutom är helt oförlåtlig och tagit ifrån dej möjligheten att följa dina barnbarn, att se dom utvecklas, det tog han ifrån dej men han finns och förhoppningsvis söker han hjälp för sitt beteende och sin aggresivitet och jag hoppas du har kraften att finnas där för honom och då menar jag din son och inte det han nu straffas för. För en mamma är en mamma och vad du än tror så är det du som genom din kärlek gör skillnad i hans liv.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?