Valt inlägg:
#1 & #3 Visst är det fruktansvärt det som händer och sker i Japan, Vi kan inte blunda för det. Men...du är nog den största gnällspiken själv här. På något sätt är dina ord här välbekekanta,Ex... "det finns de som har det värre än vad vi har det," "titta bara på svälten i Afrika, barnens uppsvällda bukar och alla flugor i ögonen" Vi har barn som svälter i vårat land, faktist finns det flera hundratusen små barn som inte får tillräckligt med mat i vårat land Sverige, vi har en ökande hemlöshet och en haverad psykiatri och äldrevård som det är alldeles för tyst om. Har vi i Vårat land rätt att ha åsikter och kräva vad som är våra rättigheter utan att alltid få höra just det "att det finns de som har det värre än värst" Jag erkänner att jag saknar posten,jag erkänner att mitt engagemang riktar sig till de människor som far illa i vårat land nu. Jan hur mycket jantelag är du? För vi har hela tiden detta över oss och på något sätt gör denna hemska fostran att politiker kan köra över oss med bulldozer i både smått och stort, för vi ska inte tro att vi är någon/något!!!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?