Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Underbar diskussion ...jag ber om ursäkt att jag inte varit närvarande här ...jag fyller år och skulle bara kolla in hur det stod till här. Jag är mycket positivt överaskad. Jag har läst allas kommentarer och bidrag: #21 Herr striner det är gott att veta att du hänger kvar här...vara principfast kan vara bra. Men för den delen ska ingen behöva dela dina åsikter och tycka exakt som du. Det blir för mig enormt för mycket av en rigid inställning till en givande diskussion, Det du framför är en mycket trist monolog oc där ska vi sitta still och enbart lyssna. Om du bjöd in oss i dina tankar och lät oss dela med oss till dig utan att du hela tiden ska ta fram pekpinnen och försöka rätta in oss i ditt led. Då har vi en fantastisk het dialog. Den sortens öppenhet efterlyser jag från dig. #Herr Olsson Du må taga detta med ett leende men för mig är det allvar och situationen från många människor i vårat land är fruktansvärt, så om du väljer att ta det med ett leende och i princip skiter i alla runt om kring dej, så kanske du ska visa ooss den respekten och sluta förlöjliga oss. #28 Jocke jag blir sällan svarslös...men för att svara på din fråga igen så förstår inte jag hur problemet med alla vräkningar av barnfamiljer, sjuka människor där en del väljer att ta sitt liv och arbetslösas situation kan vara ett feministiskt problem, när detta angår alla oavsett kön.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?