Rapportera inlägg

Valt inlägg:

10# Herr striner du är helt enkelt underbar...vilket utbrott av känsloengagemang du visar här! Precis som du själv skriver behöver vi skjilja på sak och person! Gör du det? När det kommer till de sjuka och arbetslösas situation handlar det om människa, det gör det hela lite klurigt för jag precis som du är människa och ingen sak vilket gör att det är oss människor det handlar om. De hårdast drabbade av reformer skapad av en omänsklig regering och riksdag är måste jag säga människor, varje dag blir människor i utanförskap nedklubbade och utkastade till en oviss tillvaro här i Sverige. Att försvara och visa lojalitet med utsatta människor ser jag som varje medmänniskas huvudsakliga uppgift. Ställa sig bakom ett ökande av fattigdom och tillintetgöra en jämlikhet ser jag som brott mot de mänskliga rättigheterna. Jo jag kan skjilja på sak och person men det här handlar om människans livsituation och det kräver hjärta och hjärna i samarbete. Har du vad som krävs?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?