Valt inlägg:
4 & 5...Jan min första reaktion på din kommentar var att du läser tidningar för mycket och tror på det massmedia serverar dej. Vad blev det av de en miljard som de med olika åtgärder krävde tillbaka? Kan det vara så att utbetalningar som gjorts har även inkluderat de som nu är sjuka men friska fast sjuka egentligen som står för FK gedigna arbete att driva in utbetalda ersättningar? Du förvirrar sedan allt med att egentligen ta tillbaka allt du skrev i 4 kommentaren i 5 kommentaren så vad jag förstår så tycker du egentligen ingenting utan sätter dig bekvämt tillrätta. Min syn på problemen inkluderar inte att jag själv just nu är sjuk eller arbetslös, däremot är jag en av alla enskilda fallen som är vi alla boende i Sverige, jag berörs och agerar mot att de rättigheter har tagits i från oss, som vi människor i vårat land har betalat för. Jag ifrågasätter med all rätt det som idag pågår mot våra medmänniskor i vårat land.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?