Valt inlägg:
Lordchaosn#82,83 Du vet väl varför idealistiska ideer inte fungerar i praktiken - de flesta av oss är redan så skadade att det inte går att bortse från den där enstaka virrhjärnan i ditt exempel - att bli av med ett par skidor kan jag kanske svälja - dom är inte så dyra i dag, men att det dyker upp den ena galningen efter den andra och snor min sons skidor gör att det med den erfarenheten jag redan har blir strid på kniven redan vid en första nissens försök - även om materian som ett par skidor består av är relativ och högst temporär så är den genom min försorg relaterad till min son och det kan jag upplysa dej om att jag kommer att hävda med de till buds stående medlen som kan vara aktuella för att utgå med tillräckligt avgörande seger - vilket torde vara min fulla rätt även relativt sett om vi då bortser från ett kvardröjande feodalt tänkande där vissa anser sej ha all rätt och andra inget annat än överhetens godtycke. Hör du till den sortens förtryckare så rekommenderar jag dej att inte komma för nära min sons skidor :-
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?