Valt inlägg:
Tackar Forsblom för tillönskan av den goda nattsömnen - du får nog natta mej oftare. För övrigt påminner du mej om en tid då jag arbetade på ett vårdhem för utvecklingsstörda - jättegulliga men frågvisa. Frågvisheten hade väl inte varit något egentligt problem om den inte hade varit av det notoriska slaget, alltså mer för frågandets skull än för att söka kunskap. Nu ska du inte dra några paralleller till dina frågor, jag kom bara att tänka på dessa små vänner som kunde vara mellan åtta och upp till fyrtio år men hade det gemensamt att dom mentalt stannat på en treårings nivå - tänk alltså på hur relativt livet kan te sej - och framför allt på nödvändigheten att bemöta var och en efter de förutsättningar som råder - och att möjligen mindre hänga upp resonemangen på teknikaliteter, men mer en god mänsklig välvilja, och kanske en strävan att bidra till en bättre värld hur relativ den än kan te sej... Återkommer till dina frågor senare - det är dags för utfodring av min avkomma :-
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?