Valt inlägg:
tror att alla idevärldar stora som små, fr nudism, jazz, vetenskapliga metoden till fallibilism i sina renaste el mest fundamentala former stöter på patrull i form av själmotsägelser och paradoxer. Problemet som jag ser det ligger i språket och andra kommunikationer. I exemplet dao och dess 53 tester el hur många det nu e. Du skall inte läsa dem eftersom du direkt lägger in tolkningar av det sk sanna. Det att kartan Inte är terrängen. Den eviga lögnaren vs eviga sanningsägaren belyser väl oxo detta. Om lögnaren Aldrig talar sanning, vad svarar han då på frågan -talar du sanning? ____Mao, det att nå perfektion, verkar inte kunna göras, åtminstone inte beskrivas. Utopin var väl ändå aldrig tänkt att nås? ... utan mer som en god metod att -försöka- nå dit ... ständigt sträva, inte stagnera. Det enda sanna som jag kan känna är sant, är outtalbart. Kärlek, kliché som det är, går ju aldrig helt att beskrivas____Man skall aldrig ha dogmer! hade jag inte en där just? ____osv
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?