Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Är ord som medborgare och nation helt uteslutna ur det politiska tänkandet? Personligen älskar jag dessa två ord. Jag gillar tanken på att vara medborgare i en nation. --- Det kommer en dag när vi som lever på Jorden kommer att vara interagerande på samma sätt som cellerna i en frisk kropp. Allt kommer att vila i en absolut tillit till att alla har en omfattande känsla för hela kroppen. Att de sätter kroppens väl framför sitt eget, därför att alla har upptäckt att detta även är bäst för den enskilda delen. Helt utan ordergivning. Allt grundat på en fullt ut fungerande intuition hos allt levande. --- De egocentriska friliberaler som nu sliter sönder vår gemensamma Jord med sina motbjudande borgerliga värderingar, måste stoppas på något kreativt sätt. För närvarande sprider borgerliga människor direkta hjärnskador i samhället. Den empatiska förmågan återbildas till förmån för psykopati. Psykopatiska människor måste avlägsnas från maktpositioner. De inser aldrig att de är de själva som är problemet när allt blir värre. --- Psykopatin med dess bortfall av empati utbreder sig som snabbt växande cancer i hela västvärlden, och särskilt snabbt i vår gemensamma svenska nation. --- Vi har samma anledning att göra uppror här som någonsin nordafrikanerna. Vår diktatur är värre än deras, eftersom vi ännu inte ser männen bakom gardinen. Typer som Gadaffi och Hitler är inte svåra att känna igen, men de tyranner som grundar diktatur i Sverige just nu, krävs det lite mer för att avslöja. Jag ser dem - gör du?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?